Workshop

Game Based Learning in Klantcontactcenters

Game Based Learning of Gamification kan een geweldige versnelling aan je organisatie geven! Sneller inwerken, beter presteren, blijvend veranderen.... klinkt uitdagend!

Herken je de volgende uitdagingen?:

  • Een positieve stijging van de ’klanttevredenheid realiseren?
  • Het ontwikkelen van onderscheidende (online) gespreksvaardigheden?
  • Het sneller onboarden van nieuwe medewerkers?
  • Het snel kunnen toetsen van competenties bij nieuwe mensen zoals taalvaardigheid, snel schakelen, juist gebruik van emoticons 😊?
  • Het juist gebruik maken van jullie systemen?

Schrijf je dan in voor de workshop !

We gaan samen een eigen game bouwen!

Je ontdekt:

  • Hoe je Game Based Learning in jouw organisatie kan inzetten.
  • Hoe je een succesvolle Game configureert, lanceert en begeleidt;
  • Hoe je de vaardigheden, houding, kennis en gedrag van je medewerkers een boost geeft;
  • Alle do’s en don’ts !

Voor wie?

Deze workshop is voor iedereen die in en klantcontact omgeving werkt en daar nieuwe manieren zoekt om de resultaten een boost te geven.

Eindelijk weer een live workshop!

Daar waren we aan toe, weer een beetje echt contact. Dus niet meer online, maar echt verbinden bij ons op kantoor. 

De workshop vindt plaats bij AtHand Serious Gaming aan de Overschiestraat 63 te Amsterdam

Parkeren is gratis op het terrein van NewDay.